26 Eylül 2013 Perşembe

ukash kur bozdurma

İnternetin gelişmesiyle beraber muhtıra hayatta var kalan çoğu hizmetlerde web ortamına taşınmıştır .  Kısaca gerçek dünyadaki yapılabilecek işlemler emin adımlar ile sanal dünyaya geçmektedir .  Bunlardan biri de e  -  ticaret kavramıdır .  Her gün firmalar web üzerinden milyonlarca TL değerinde işlem gerçekleştirmektedirler .   Her günde karşımıza tap kıtır fikirler ile satış yapma imkânı sunan projeler çıkmaktadır .



Bu projelerden biride ukash dır .  Ukash ' ı böyle tanımlayabiliriz .  İngiltere merkezli olup web üzerinden alım satım yapmanıza ve kredili sistemlere  (  cep telefonu buna benzer )  kredi ve kontör karşılığı miras yüklemenize olanak sağlayan ön ödemeli karttır .  Güvenli Ukash kartları ile dünya üstünde binlerce siteden alım satım yapabilirsiniz .  Pahalı Olmayan Ukash ile ev bütçenize katkı sağlayabilirsiniz .  Tek kullanımlık Ukash hizmetleri ile kişiye özel bilgileriniz ek olarak güvenli olmaktadır .  Yasal Ukash kartlar ile ek olarak rahat ve güvenli alım satım mümkündür .  En pahalı olmayan Ukash kart sitemiz üzerinden sunulmaktadır .  Ek Olarak kartların içerisinde biriken ücretsiz Ukash ile fazladan alım satım olanak sunmaktadır .  Pahalı Olmayan Ukash kartları tanışmaya hazırlıklı olun .  Ek Olarak 7 gün 24 saat aktif yardım hattı ile kafanıza takılan her türlü soruya karşılık bulabilesiniz .



Ukash ile ödeme inşa etmek ise oldukça basittir .  Alım Satım yapılan sitede ödeme seçeneklerinden Ukash seçerek yapabilirsiniz .  Karşınıza gelecek giriş kısmana 19 haneli Ukash karı dijital numarayı girerek ödemeyi gerçekleştirebilirsiniz .  Ukash kart bu sabah itibariyle havayolu şirketlerinden ,  miras transferlerine civarında her alanda kullanılabilmektedir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder